torsdag 6 februari 2014

Träningar...

Vabbade häromdagen, och såg äntligen chansen att se en träning. Som jag hade sett fram emot detta! Problemet var bara att när jag kom fram, stod Stadshagen tom och öde; slog en signal till Lincan, som ringde tillbaka och berättade att laget ändrat träningsplats till Årsta. Så förbannat typiskt! Här hade man sett fram emot att träffa spelarna och skriva en saftig träningsrapport! Nåväl, det går väl fler tåg.

Dessvärre missar jag matchen mot Gefle på Stadshagen, eftersom det är då som flyttlasset går. Därtill är det tveksamt om min vapendragare Stenblom kan ta sig dit då hans tidigare ryggvärk tilltagit i styrka.

Extra Extra

Min vapendragare va på plats och foton och rapport kommer under kvällen

Beträffande träningsplats, kan en sak vara viktig att hålla i minnet; är det mildgrader utan snö, är det troligen Årsta som gäller. Är det kallare, så får man masa sig till Stadshagen då de har planvärme.


Slutligen, jag länkar till ett coolt bildspel med riktigt mäktiga bilder och musik, som jag hittade på svenska fans forum

https://www.youtube.com/watch?v=PktdiJGU99I


Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar