torsdag 2 januari 2014

Allmänhetens (skridsko)åkning på Nya Söderstadion imorgon, fredag

För det första vill jag önska alla ett gott nytt år och en god fortsättning!

För oss grönvita själar är ju en given nyårsförhoppning ett allsvensk avancemang i fotboll samt ett försvarande av det grönvita SM-guldet i bandy. Därtill önskar vi Hammarbysupportrar framgång för våra handbolls- och ishockeykrigare!

Hur som helst, imorgon, fredag, är det allmänhetens åkning på Nya Söderstadion mellan kl. 17 och 21. Entré D är öppen för oss skridskosugna. Därtill är det två timmars gratis parkering i Globen mellan 8.30 och 21.00 (utfart senast kl. 21, alltså). Jag hoppas att så många grönvita idivider som möjligt dyker upp och gör isen till en enda grönvit massa. Eftersom icke-önskvärda hyresgäster också är inbjudna, gäller det att vi visar upp de grönvita färgerna på isen.

Själv beger jag mig iväg med fyra kompisar, och vi tar alla med oss ett barn, vilket gör att vi totalt blir åtta stycken. Gör som jag, bege er till Nya Söderstadion, damma av grillerna, ta med er vänner, barn och visa vilka som regerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar