lördag 14 april 2012

Ändring i träningschemat

Fick precis veta att träningen i morgon blir inomhus på Bosön kl 12.00.

Men... håll koll på förändringar, man vet aldrig hur vädret och snömängden ser ut under morgondagen. Då Bosön är det klart dyraste alternativet, kanske de väljer bort det vid fint väder och snöfritt.

Just nu är det emellertid Bosön kl. 12 som gäller imorgon.

Återkommer OM det blir förändringar (hör ni inget annat, är det Bosön som gäller imorgon).

Nog om detta, sorry för alla om och men ;)

4 kommentarer:

  1. Är inte morgondagens träning stängd?

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har inte hört något om det, men jag kan höra av mig till någon av ledarna under förmiddagen. OM jag hör något om stängd eller flyttad träning, meddelar jag.

    SvaraRadera
  3. Enligt Pernilla på Kexbloggen, som var på Bosön idag, så ska morgondagens träning vara STÄNGD!

    SvaraRadera
  4. Enligt officiella hemsidan så är söndagens träning stängd.

    SvaraRadera