söndag 25 mars 2012

En kort intervju med Theorin efter GIF matchen

Hur tycker du mittbackssamarbetet fungerade idag?

Jag tycker att samarbetet fungerar bra, samtidigt som vi har en del kvar att slipa på. GIF Sundsvall är ett bra lag, men vi gör en bra match försvarsmässigt

Känns det som det blir ni fyra som kommer köra ihop?

Det vet jag inte. Nu åkte ju Billy på en smäll i huvudet idag, så jag vet inte hur länge han blir borta. Det är viktigt att hela truppen är redo för spel, för det är en lång & tuff säsong. Alla spelare kommer att spela en viktig roll i år.

Hur känns ryggen nu efter matchen?

Ryggen på vänstra sidan. Men det är inget värre efter matchen, än vad det var innan.
Jag prövade ju att spela med korsetten de första 25 min, men sen tog jag av den. För jag hade lite problem att röra mig ordentligt, värre än vanligt ;)
Men jag får nog leva med smärtan närmsta veckan, hoppas att jag känner mig bättre fram mot genrepet kommande helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar